یزدفردا "مهندس مهدي اسماعيلي در گفتگو با ايرنا با اشاره با گزارش برخي روزنامه ها با عنوان «انشعاب در جامعه اسلامي مهندسين» ضمن بيان اين مطلب افزود: به نظر مي‌رسد اين روزنامه ها به دلايلي درصدد اند تا جامعه اسلامي مهندسين را مورد هجمه قرار دهد. تحليلگران سياسي و آگاهان امور به روشني در جريان موضعگيري جامعه اسلامي مهندسين بوده‌اند و موضع روزنامه هايي نظير اعتماد ملي از يک مجموعه حرفه‌اي سياسي و به دور است.
وي افزود: قطعا اگر نويسندگان اين جرايد نيم نگاهي به آرشيو اخبار مي‌انداختند اينگونه قلم‌فرسايي نمي‌کردند که «اولين تخلف اين جامعه زماني رخ داد که بر خلاف اساسنامه جبهه پيروان خط امام و رهبري اقدام به معرفي کانديداي مورد حمايت خود کرد و سبب شد تا از هم گسيختگي اين جبهه بيش از پيش نمايان شود».
سردبير جام هفته افزود: بهتر است دوستاني که منتسب به شخصيتي همچون جناب کرويي منتسب هستند ،به دنبال بداخلاقي انتخاباتي نگردند. وي در عين حال گفت: البته برخي اخبار رسيده حکايت از اين دارد که گزارش اعتمادملي با درخواست يکي از عناصر طرد شده از تشکيلات جامعه اسلامي مهندسين نگاشته شده است.
عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در ارتباط با پذيرش مسئوليت ستاد آقاي دکتر محسن رضايي توسط دکتر دانش جعفري نيز گفت: ورود دکتر رضايي به صحنه انتخابات را به فال نيک مي‌گيريم و اميدوارم حضور ايشان بتواند در مشارکت حداکثري مردم در انتخابات مؤثر باشد و قطعا ايشان نيز اين موضوع را مد نظر دارند.
وي افزود: مطلب ديگر اينکه جناب دکتر دانش جعفري در انتخابي شخصي و از جايگاه حقيقي خود وارد عرصه رقابت انتخاباتي شده‌اند و موضع ايشان ارتباطي به تشکيلات جامعه اسلامي مهندسين ندارد.
عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: جامعه اسلامي مهندسين در اوج هماهنگي قرار دارد و براي حاکميت مجدد اصولگرايان و رأي آوري قاطع جناب آقاي دکتر احمدي نژاد تلاش مي‌کند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا